Doradztwo oraz stworzenie strategii marketingowej i promocji projektu
Wiemy jak dotrzeć do Twojej grupy Klientów
Opracowywanie koncepcji promocji Twojego projektu rozpoczniemy od dokładnego określenia grupy docelowej. Tutaj liczy się wszystko. Wiek, wykształcenie, stan rodzinny, a nawet to, jak wygląda typowy dzień naszego potencjalnego odbiorcy. Co go martwi, jakie ma cele? Odpowiedź na te pytania pozwoli nam określić narzędzia, którymi posłużymy się by do niego dotrzeć. Następnie:
- określimy przypuszczalne koszty działań marketingowych,
- będziemy nadzorować realizację kampanii zgodnie z założonym harmonogramem,
- będziemy monitorować, optymalizować i rozliczać działania.
Przykład aktywnych kampanii marketingowych na projektach
Łącząc trendy w dziedzinie marketingu z doświadczeniem na rynku nieruchomości i wieloletnim funkcjonowaniem w obszarze sprzedaży zajmiemy się opracowaniem sprofilowanej strategii sprzedażowej i marketingowej.