Oferta produktowa Marshall Real Estate została stworzona tak, by każdy mógł odnaleźć swoją wymarzoną przestrzeń bez względu na to czy poszukuje drugiego domu czy apartamentu w centrum miasta.

Zaplanowanie strategii sprzedażowej i aktywna sprzedaż projektów. Sprzedaż inwestycji deweloperskich. Dobry projekt deweloperski to część sukcesu. Zaraz po nim, to sprzedaż warunkuje wysokość zysku dewelopera.

Wiemy jak dotrzeć do Twojej grupy Klientów

Opracowywanie koncepcji promocji Twojego projektu rozpoczniemy od dokładnego określenia grupy docelowej. Tutaj liczy się wszystko. Wiek, wykształcenie, stan rodzinny, a nawet to, jak wygląda typowy dzień naszego potencjalnego odbiorcy. Co go martwi, jakie ma cele? Odpowiedź na te pytania pozwoli nam określić narzędzia, którymi posłużymy się by do niego dotrzeć. Następnie:

  • określimy przypuszczalne koszty działań marketingowych,
  • będziemy nadzorować realizację kampanii zgodnie z założonym harmonogramem,
  • będziemy monitorować, optymalizować i rozliczać działania.

Indywidualne podejście

Każdy projekt jest inny, dlatego tak ważne jest zróżnicowanie podejmowanych działań związanych z promocją inwestycji. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie. Działania marketingowe prowadzone są w formie tradycyjnej oraz e-marketingu. Szczególny nacisk kładziemy na rozwiązania online z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań. Nasze działania są ściśle powiązane z efektami sprzedażowymi.

Google Ads i Facebook Ads

Media społecznościowe

organizacja dni otwartych na inwestycji

promocja projektu na targach branżowych

Zarządzanie stroną internetową projektu

artykuły sponsorowane w lokalnej prasie

Reklama wielkoformatowa

ulotka reklamowa

E-mail marketing

Geolokalizacja

Przedstawienie oferty szerokiej bazie klientów

Współpraca z agencjami nieruchomości

Przykład aktywnych kampanii marketingowych na projektach

Łącząc trendy w dziedzinie marketingu z doświadczeniem na rynku nieruchomości i wieloletnim funkcjonowaniem w obszarze sprzedaży zajmiemy się opracowaniem sprofilowanej strategii sprzedażowej i marketingowej.